Tervehdys!

Tässä hieman tekstiä käytännöistämme ja toimitusehdoistamme lain kirjaimen täyttämiseksi.

Olemme Unliike Oy. Toimintamme ja sijaintimme on Suomessa osoitteessa Gammelbackantie 1 G 22, FI06100, Porvoo. VAT-numeromme on FI2778584. Tällä hetkellä olemme aktivoituneet ainoastaan verkkokauppana, mutta se ei tarkoita sitä, ettet voisi tavata meitä myös henkilökohtaisesti: lähetä vain sähköpostia, jos tulet käymään Porvoossa!

Maksutavat

Kaupankäynti onnistuu kansainvälisesti tai toisin sanoen: hinnasta riippuen. Tuotteemme ovat tietenkin myynnissä verkkokauppamme kautta, mutta muista tavoista voimme aina keskustella. Asiakas saa sähköpostiinsa vahvistuksen ostotapahtumasta, tuotteista, toimituskuluista jne. Ostotapahtuman yhteydessä asiakas hyväksyy toimitusehtomme, jotka on kuitenkin tehty reilun pelin hengessä (joten huoli pois!). Hinnat sisältävät arvonlisäveron, joten jos asut EU:n ulkopuolella, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä ennen tilausta ja pyytämään erillistä laskua (joka voidaan myös muuttaa halutessasi paikalliseksi valuutaksesi). Maksaminen tapahtuu yleisimmillä pankkikorteilla (credit/debit) tai tilisiirtona. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Tilaaminen

Kotimaan tilaukset:
Tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaille Suomessa kahden viikon sisällä ostotapahtumasta. Yleensä sama aika on riittävä myös jälkitoimituksille, joten usein tilaukset saapuvat perille nopeamminkin. Erikoistilauksissa (kuten kustomoidut tuotteet) tilausaika vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta tuotteet saapuvat yleensä kolmen viikon sisällä.

Kansainväliset tilaukset:
Varastossa olevilla tuotteilla toimitus järjestetään kahdesti viikossa. Jälkitoimitukset lähetetään 10 päivän sisällä ostotapahtumasta. Erikoistilauksissa (kuten kustomoidut tuotteet) tilausaika vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta tuotteet saapuvat yleensä kolmen viikon sisällä. Kaikki lähetykset toimittaa Suomen Posti tai UPS.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautukset tehdään palautusosoitteeseemme. Pyydämme ystävällisesti teitä liittämään Postin kuitin toimituksesta ja lähettämään sen meille (muutoin maksun palauttaminen ei välttämättä onnistu). Suosittelemme myös ottamaan meihin yhteyttä sähköpostilla ennen palautusta, jos tuotteessa on esim. valmistusvirheitä (olkaa hyvä ja liittäkää kuva tai kuvia), jotta voimme hoitaa asian käsittelyn mahdollisimman nopeasti.

Tietosuoja

Olemme aina kunnioittaneet asiakkaitamme ja heidän tietojaan. Keräämme tilauksen yhteydessä vain tilauksen käsittelyyn tarvittavat tiedot henkilötiedot, joita pääsee hallitsemaan tilauksen jälkeen toimitettavasta linkistä. Sivusto käyttää evästeitä, kuten muutkin verkkokaupat, jotta tilausprosessi olisi mahdollisimman helppo. Noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta, eli GDPR:ää.

Reilun pelin ehdot

Toisin kuin muut toimijat, emme tarjoa “ilmaisia lounaita”, koska sellaisia ei ole tässä maailmassa. Tuotteemme ovat todistetusti erittäin korkealaatuisia ja arvokkaita jo valmistusvaiheessa. Kun puhumme pintanahasta, silloin oikeasti tarkoitamme sitä, eikä vain jostain joka vain näyttää siltä. Puhumalla “härännahasta” tarkoitamme härkää, emmekä vain halpaa puhvelia jne. Ja kun mainitsemme “työpajan”, tarkoitamme taitavaa ja vastuullista 15 hengen tiimiä (omistaja, räätäli/kehittäjä, parkitsija, 12 työntekijää – jotka kaikki tunnemme), eikä “kasvotonta hikipajaa” kaukana valvonnan ulkopuolella…
Ja tätä “listaa” voidaan jatkaa.

Kaikki tämä tarkoittaa, että teemme töitä erittäin pienellä katteella. Sen takia seuraaviin kysymyksiin…
– Miksette tarjoa ilmaista toimitusta?
– Mikseivät palautukset ole ilmaisia?
– Miksi alennuskampanjanne ovat vain 15%?
…meillä on vain yksi vastaus: niitä ei ole piilotettu myyntihintaan!

Tällä kaikella tarkoitamme reilua peliä.